rackartyg

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Ajfånbilder

Av Anna Östervall - 27 augusti 2012 14:27

Eftersom alla mina bloggbilder sedan början av sommaren är fotade med IPhonen (pga datastrul) är de ju lite trista. Tack vare tips i Lottas blogg (minflock.com) har jag nu i vart fall ett enkelt bildbehandlingsprogram så att jag kan fixa lite med bilderna. :)

Bortse från röran på bordet, men visst är det skillnad på colaglasen! Samma bild...
Sista bilden är på Faran som väntar på att resten av familjen ska komma hem.

 
 
Marie, Troya o Tyra

Marie, Troya o Tyra

27 augusti 2012 16:44

Visst är det kul att redigera bilder?! Har oxå sånt program i min telefon...Önskar ibland jag hade photoshop, men det är så s-tans dyrt!!

http://www.troyatyra.se

Anna Östervall

27 augusti 2012 16:49

Mmmm, innan jag fick Jennifer redigerade jag alla bilder men sen fanns inte tiden. :) Kul att kunna göra en snabbtedigering nu i vart fall så att bilderna blir lite mindre dåliga. ;)

 
AC

AC

27 augusti 2012 22:58

Här har du squats http://en.wikipedia.org/wiki/Squat_%28exercise%29 sjukt jobbigt men ack så bra :) En rumpa är ju alltid trevligt att ha ;)

http://www.lillaliam.se

Anna Östervall

28 augusti 2012 07:11

Haha, ja och helst en snygg sån! ;)

 
Ingen bild

Malin

28 augusti 2012 08:24

Åh, kan man få tigga till sig vilket program det är ;)

Anna Östervall

29 augusti 2012 10:11

Självklart! Jag trodde jag skrivit ut det, men det missade jag visst. Det heter Camera+ och kostar 7 kronor. :)

 
Malin

Malin

29 augusti 2012 12:42

Visst är camera+ kul!! Trots att jag har både en bra kamera + photoshop så fotar jag för tillfället hellre med ajfånen och redigerar i camera+. Så enkelt men ändå blir det oftast så fina bilder! :D
Så "ajfåna" på tycker jag! :)
Kram

http://www.rottisivar.com

Anna Östervall

29 augusti 2012 13:01

Härligt att du med tycker det! :)
Då kan jag fortsätta med gott samvete ;)
Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Östervall - 22 mars 2013 23:06


Bloggplatsen har (troligtvis) gjort sitt, nu drar vi vidare mot nya "utmaningar". Hädanefter hittas vi på: http://rackartygsaxxa.com/ ...

Av Anna Östervall - 22 mars 2013 17:18

Ja, har spiralen väl börjat snurra i fel riktning så känns det ju ibland som att det bara fortsätter. Så är det här just nu. I söndags skulle Jennifer på kalas på andra sidan stan och hela familjen skulle, tack och lov(!), med. När vi ligger på motor...

Av Anna Östervall - 19 mars 2013 09:25

Ja, ibland blir det inte som man tänkt... Min plan för närmsta framtiden var att jobba måndag och tisdag denna vecka för att sedan ta ut semester fram till Lillis anländer. Jag tänkte även se mig själv som fullt frisk och inte gå vidare med utredning...

Av Anna Östervall - 18 mars 2013 08:26

Axxa som alltid varit först till ytterdörren och stått längst fram och tjutit när de ska åka till jobbet på morgnarna vill inte följa med längre. De morgnar tjejerna ska med Robban till jobbet ropar han på tjejerna och på andra ropet brukar Faran mas...

Av Anna Östervall - 16 mars 2013 12:40

Idag är det exakt 21 dagar kvar till beräknad förlossning! Jag har fått för mig att han kommer komma för tidigt, men jag är verkligen inte redo än. Vi får se hur det blir. :) Bilden nedan är från dagens skogstur med varmchoklad och Jennifers egenb...

Presentation


Anna heter jag som har bloggen. Den kommer mest handla om träningen med mina schäfrar Korad tjh(rh) Äventyrs Faquera -02 & Rackartygs Axxa -07, men även lite om vår vardag med dottern, sambon och hans hund.

Korad Tjh (rh) Äventyrs Faquera


Född 2002.06.29

 

u. KORAD Äventyrs Durin

e. KORAD S BCH Likatorps Birk

 

Genomförd MH, Korad,
lydnadsklass 3,

uppflyttad till lägre spår,

godkänd tjänstehund räddning,

godkänt L-test tullen

Faquera är numera pensionerad från tävling

 

Korad Rackartygs Axxa


Född 2007.09.01

 

u. Äventyrs Faquera

e. Korad Rapports Exxon

 

Genomförd MH, Korad,
1:a pris lydnadsklass 2,

uppflyttad till lägre spår

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards