rackartyg

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Champagne på jobbet!

Av Anna Östervall - 26 februari 2010 11:03

Igår fick jag mail om att vi i min grupp skulle ses och fika på eftermiddagen, inbjuden var även Maria som jag vikarierar för då hon har en tillfällig tjänst i en annan grupp på jobbet. Vi fikar sällan och när vi gör det är det oftast med kaffe och frukt, igår stod det semlor på fikabordet! Chefen började med att tacka Maria för ett bra jobb och önskade lycka till på nya tjänsten, även om det ev. bara är en tillfällig avtackning ville hon göra det ordentligt. Himla gulligt! Hon överräckte en flaska champagne som hon och de tre andra i gruppen skramlat till. "Men, jag har ju inte bidragit med något..." - sa jag.


Då tar hon upp ytterligare en flaska champagne och ger mig! Och säger att hon är så glad att hon anställde mig, att jag gör en fantastiskt jobb och att omsättningen för en månad aldrig har kommit in så fort som den gjorde nu i januari (min första månad)!!! Snacka om att det värmde!! och jag som tyckte jag hade världens bästa chef och jobbarkompisar redan innan!


  


Bilden är lånad från http://prowine.se


 
 
Anna & Juni

Anna & Juni

26 februari 2010 14:01

Champangne på jobbet är inte fel!

Det här med platsliggningar är ju verkligen nervöst. Förstår inte att jag själv på LP i 1:an!!! Nu hände ju inget som tur var men aldrig mer att jag leker med ödet på det sättet!

http://www.annaronge.com

 
Noomi

Noomi

26 februari 2010 17:22

Gudars vad roligt!! Det var ju ett betyg som heter duga ;)
KRAM

http://www.dizzyweb.se

 
Ingen bild

Sofia o Aco

26 februari 2010 19:42

Va härligt för dig! Att känna sig uppskattad på jobbet är SÅ underbart! Det kan man verkligen leva länge på.
Men du! Vi måste skärpa ihop oss nu!! Vi måste ses ju! Jag saknar jennifer...lilla sötaste barn!

Kram Sofia

 
Malin

Malin

26 februari 2010 21:41

Åh va härligt!
Fan va skönt när man får sån respons från chefen!!
Trevlig helg!

http://pipi.info.se

 
Ingen bild

Annelie

28 februari 2010 11:46

Jag är inte ett dugg förvånad över att du gör ett strålande jobb. Men vilken underbar arbetsgivare som visar uppskattning också!!
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Östervall - 22 mars 2013 23:06


Bloggplatsen har (troligtvis) gjort sitt, nu drar vi vidare mot nya "utmaningar". Hädanefter hittas vi på: http://rackartygsaxxa.com/ ...

Av Anna Östervall - 22 mars 2013 17:18

Ja, har spiralen väl börjat snurra i fel riktning så känns det ju ibland som att det bara fortsätter. Så är det här just nu. I söndags skulle Jennifer på kalas på andra sidan stan och hela familjen skulle, tack och lov(!), med. När vi ligger på motor...

Av Anna Östervall - 19 mars 2013 09:25

Ja, ibland blir det inte som man tänkt... Min plan för närmsta framtiden var att jobba måndag och tisdag denna vecka för att sedan ta ut semester fram till Lillis anländer. Jag tänkte även se mig själv som fullt frisk och inte gå vidare med utredning...

Av Anna Östervall - 18 mars 2013 08:26

Axxa som alltid varit först till ytterdörren och stått längst fram och tjutit när de ska åka till jobbet på morgnarna vill inte följa med längre. De morgnar tjejerna ska med Robban till jobbet ropar han på tjejerna och på andra ropet brukar Faran mas...

Av Anna Östervall - 16 mars 2013 12:40

Idag är det exakt 21 dagar kvar till beräknad förlossning! Jag har fått för mig att han kommer komma för tidigt, men jag är verkligen inte redo än. Vi får se hur det blir. :) Bilden nedan är från dagens skogstur med varmchoklad och Jennifers egenb...

Presentation


Anna heter jag som har bloggen. Den kommer mest handla om träningen med mina schäfrar Korad tjh(rh) Äventyrs Faquera -02 & Rackartygs Axxa -07, men även lite om vår vardag med dottern, sambon och hans hund.

Korad Tjh (rh) Äventyrs Faquera


Född 2002.06.29

 

u. KORAD Äventyrs Durin

e. KORAD S BCH Likatorps Birk

 

Genomförd MH, Korad,
lydnadsklass 3,

uppflyttad till lägre spår,

godkänd tjänstehund räddning,

godkänt L-test tullen

Faquera är numera pensionerad från tävling

 

Korad Rackartygs Axxa


Född 2007.09.01

 

u. Äventyrs Faquera

e. Korad Rapports Exxon

 

Genomförd MH, Korad,
1:a pris lydnadsklass 2,

uppflyttad till lägre spår

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards